Neutrogena

O značke
NEUTROGENA®

 


1930

História značky NEUTROGENA® siaha do roku 1930, keď Emanuel „Manny“ Stolaroff založil malú kozmetickú spoločnosť Natone so sídlom v Los Angeles, Kalifornii. Zo začiatku bola spoločnosť Natone dodávateľom výrobkov do kozmetických salónov, ktorých klienti boli väčšinou ľudia spojení
s filmovým priemyslom. A tak nie je žiadnym prekvapením, že
v ponuke spoločnosti boli také mimoriadne položky ako mihalnice so skutočnými diamantmi alebo srsťou, či spevňovače nechtov. Avšak už v roku 1940 začala spoločnosť vyrábať a distribuovať kozmetiku pre maloobchodný trh.

V roku 1950 „Manny“ vyrazil na cestu okolo sveta a hľadal novú inšpiráciu. S cieľom zmiasť konkurenciu, prijal pseudonym pán Idea, pod ktorým realizoval svoje nové nápady.


1954  

hist2Prelom prišiel v roku 1954. „Manny“ sa dopočul o nezvyčajných vlastnostiach mydla, ktoré vynašiel vnuk osobného lekára Napoleona – Dr. Edmond Fromont. Toto jemné a nedráždivé mydlo sa rýchlo zmylo a nezanechávalo zvyšky na pokožke. Po umytí týmto unikátnym mydlom sa pokožka vrátila k svojmu normálnemu pH veľmi rýchlo. Fascinovaný jeho vlastnosťami sa „Manny“ Stolaroff rozhodol dovážať toto mydlo do USA pod názvom NEUTROGENA®.

60. leta 20. storočia    

Okamžite bola zaznamenaná a ocenená vysoká kvalita mydla NEUTROGENA®, ktoré si našlo veľký trh v obchodných domoch a obchodoch s kvalitnou kozmetikou.        

Čoskoro sa kocka jantárovej farby stala vlajkovým výrobkom rýchlo sa rozvíjajúceho podniku. Začiatkom 60-tych rokov minulého storočia zmenila spoločnosť svoj názov na NEUTROGENA®.

 

Lloyd Cotsen   

Úspech spečatil nový výkonný riaditeľ Lloyd Cotsen, ktorý sa zameral na dôsledné predstavovanie výhod mydla zdravotníckym odborníkom. Vždy vysoká kvalita kozmetiky, ktorú môže potvrdiť niekoľko generácií, stabilizovala pozíciu NEUTROGENA® ako jedného z lídrov na trhu s kozmetickými prostriedkami v USA.

                       

Ďalším medzníkom v histórii spoločnosti bolo vytvorenie Nórskej receptúry, jedinečnej receptúry, ktorá reaguje na potreby pokožky vystavenej drsným klimatickým podmienkam.

 

 

90. leta 20. storočia  

NEUTROGENA® je súčasťou Johnson & Johnson už takmer 20 rokov. Značka sa teší obrovskej popularite a dôvere na celom svete. Táto povesť pramení predovšetkým z jej prioritných hodnôt - záväzok voči spotrebiteľom a nadpriemerná starostlivosť o kvalitu a vlastnosti výrobkov, ktoré sú odporúčané odborníkmi. V čase, keď sa krása spája so zdravím viac ako kedykoľvek predtým, sú výrobky NEUTROGENA® najlepším riešením, o čom svedčí rastúci počet spokojných zákazníkov.